6097021609 |
Robòtica educativa a l'aula |
2020-2021 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
14/10/2020 - 25/11/2020 (9 hores) de 13:00h a 14:00h |
|
ESC Carrassumada |
|
c. Canal, 20 (Torres de Segre)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Assessorament per als docents que han d'impartit l'activitat de Robòtica al seu curs.
|
| |
Objectius |
1 Utilitzar els Bee Bots/Blue Boots.
2 Conèixer el funcionament de les tauletes.
3. Utilitzar els Legowedo2.0.
4 Conéixer el programari Scracht Jr i Scracht.
5. Introduir el Makey Makey.
6. Orientar al professorat de les possibilitats de cadascún dels robots treballats.
|
| |
Continguts |
1. Funcionament dels Bee Bots/Blue Boots.
2. Programes de robòtica amb les tauletes.
3. Funcionament dels Legowedo2.0.
4 . Programari Scracht Jr i Scracht. 5.Funcionament del Makey Makey.
|
| |
Formador/a |
Joan Jordi Vitores
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat dirigida a l'equip de mestres de l'Escola Carrassumada d'Alcarràs
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
diumenge |
18/10/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 2 |
dimecres |
21/10/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 3 |
dimecres |
28/10/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 4 |
dimecres |
04/11/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 5 |
dimecres |
11/11/2020 |
1300 |
1400 |
Sessió 6 |
dimecres |
25/11/2020 |
1300 |
1400 |
|
| |